środa, 8 października 2014

Urodzinki

Może nie wszyscy wiecie, ale Aśka ma dziś 12 urodziny. Wiec Asiu życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, pomyślności, dobrych ocen, świadectwa ze średnią 5,0. Spełnionych marzeń. Samych dobrych dni i szczęśliwych, uśmiechu na twarzy.Wielu kolegów i koleżanek i czego jeszcze tam chcesz kochana.
Nasze zdjęcia  z dzieciństwa. haha


23 komentarze:

  1. Urocze zdjęcia, prześliczne buźki.
    Wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie wszystkiego najlepszego! :D

    Zapraszam do mnie:
    http://sophiesoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha jakie fajne fotki ;D Wszystkiego najlepszego!

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/10/mint-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki świetny blog <3
    ciesze się ze tu trafiłam ,chętnie zaobserwuje ')
    wpadnij też do nas,może ci się spodoba :)
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog i zdjęcia są piękne !

    Zapraszam do obserwacji. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie to bardzo dużo znaczy.
    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego. Fajne z Was dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Każda obserwacja wywołuje u mnie uśmiech.
Bawię się w tzw. obserwacja za obserwacje.